Hierro, Abelló i Mestre avui al Consell
Nou logotip de SECOMSA

SECOMSA dona a conèixer la seva nova imatge gràfica, triada mitjançant un concurs obert especialment a professionals del disseny gràfic i la publicitat. Un jurat compost per alts càrrecs de SECOMSA i del Consell Comarcal del Baix Camp ha emès el veredicte en base a:

  • La qualitat artística, expressivitat i originalitat del disseny.
  • Expressivitat i potencial comunicatiu com a reclam i imatge de SECOMSA.
  • Idoneïtat de la imatge per aplicar-la en diferents suports publicitaris i adaptacions digitals.

La Comissió Executiva del Consell ha aprovat la proposta del jurat, que ha seleccionat com a nou logotip de l'empresa el dissenyat per Mercè Mestre i Gemma Hierro, que han estat guardonades amb un premi de 1.200€.

La presidenta de SECOMSA, Rosa M. Abelló, ha rebut avui al Consell les guanyadores del concurs. Ambdues expliquen que en la creació del logotip han ressaltat la paraula ECO “amb la finalitat d'identificar fàcilment una de les funcions i missions de SECOMSA”. També han apostat per treballar la lletra “O” de forma gràfica i l'han fragmentat per representar els següents conceptes relacionats amb l'empresa:

  • Els diferents municipis on actua.
  • Les diverses accions que realitza.
  • L'economia circular que propulsa.

Mestre i Hierro destaquen que “la fulla i les tonalitats verdoses vinculen el logotip amb la naturalesa, la vida i el reciclatge”. Pel que fa a la tipografia “ha estat escollida per la seva frescor, simplicitat i inspiració de credibilitat”.